Gravitation (Recenze)

29. srpna 2012 v 20:45 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Gravitation (12+)
Žánr: Shounen-ai, Romantic, Comedy, Music
Počet epizod: 13 + 2 OVA
Rok: 2000 - 2001 (OVA 1999)
Hlavní postavy: Shindo Shuichi, Yuki Eiri, Nakano Hiroshi, Seguchi Tohma, Suguru Fujisaki, Pan K., Sakano, Sakuma Ryuichi, Usami Ayaka, Uesugi Tatsuha, Ukai Noriko, Seguchi Mika
Shuichi a Hiroshi jsou dva nerozluční kamarádi a navíc spolu mají skupinu Bad Luck. Shuichi je zpěvák a Hiro kytarista. Oba jsou ve svém oboru velice dobří, ale nejde jim složit žádnou pořádnou písničku. Shuichi to ale nevzdává a sepíše text, který mu ovšem v parku uletí a Eirimu se tak naskytne příležitost si to přečíst a pěkně Shuichiho pisařské schopnosti zkritizovat. Shuichi je naštvaný, ale zároveň ho potřebuje znovu vidět. Díky náhodě se s ním znovu setká a zamiluje se do něj. Zjistí, že je to úspěšný a známý spisovatel románů. Mezitím Tohma (prezident společnosti N-G pod jejihž křídly je Bad Luck) rozhodne, že BL musí přibrat nové člena a to klávesistu jménem Fujisaki, což je Tohmův bratranec. Shuichi nejprve nesouhlasí ale nakonec se s tímhle rozhodnuím smíří. Stále častěji se setkává s Eirim a nakonec se mu nastěhuje do bytu. Co ale Shuichi udělá až zjistí, že Eiri má snoubenku Ayaku s níž mu jeho otec sjednal sňatek? Stane se Bad Luck skupinou na úrovni Nittle Grasper? Jak se okolí postaví ke vztahu Eiriho se Shuichim a jak se bude vyvíjet jejich vztah? Bude se vůbec vyvíjet nebo skončí zklamáním?

Začala jsem číst mangu, podle které bylo toto anime udělané a musím přiznat, že se mi zalíbila. Lákalo mě tedy potom i anime, i když jsem se rozmýšlela, zda na něj vůbec budu koukat, právě kvůli kresbě, která se mi moc nelíbila... Rozhodně teď ale svého rozhodnutí nelituju! Tohle anime si mě naprosto získalo, takže jsem nakonec překousla i tu kresbu, která se naštěstí v dalších dílech docela zlepšila :-) To co mě pak už ale relativně otravovalo bylo, dle mého názoru, přehnaně bláznivé chování Ryuichiho. V jednu chvíli se chová jak malé hyperaktivní ubulené děcko (zdůrazňuji že je dospělý) a ve druhé chvíli, kdy začne zpívat na pódiu se změní k nepoznání. A co se openingu týče, rozhodně velmi vydařený hlavně ze zvukové stránky. :-) Jinak pokud se na to budete chtít podívat, tak na google určitě najdete odkazy na videa s cz titulkama :-) A ještě musím dodat, že u OVA jsem chvílemi i brečela a to se mi často nestává... :DD

71%

Music:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.