Kuroshitsuji II (Recenze)

30. srpna 2012 v 14:15 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Kuroshitsuji II (12+)
Žánr: Comedy, Démoni, Historical, Supernatural, Bishounen, Detektivní
Počet epizod: 12 + 6 OVA
Rok: 2010
Hlavní postavy: Ciel Phantomhive, Sebastian Michaelis, Alois Trancy, Claude Faustus, Grell Sutcliff, Elizabeth Middleford, Finnian, Maylene, Bardroy, Tanaka, Hannah Anafeloz, Soma Asman Kadar, Agni
Duše Ciela byla ukradena a Sebastian jí získá zpět, aby jí mohl pohltit. Jenže Ciel si nepamatuje nic z doby po uzavření smlouvy se Sebastinem, tudíž ani na to, že již dosáhl své pomsty. Sebastian ovšem touží po duší, která už své pomsty dosáhla, proto i nadále zůstává jeho sluhou. Na scéně se objevuje nový hrabě Alois i s novým sluhou démonem Claudem. Alois je stejně jako Ciel sirotkem a mají dokonce i podobnou minulost. Sadistický Alois prahne jen po jednom, potrestat Sebastiana za to, že mu zabil jeho jediného přítele a Claud mu v tom má pomoci tím, že Sebastianovi ukradne Ciela.

Hned na začátek musím říct, že druhá série se mi líbila více než první. :D Dle mého názoru byla napínavější a celkově i chytlavější. :D Ze začátku jsem si říkala, co je ten Alois za rozmazlenýho fracka, ale pak jsem ho začala mít docela i ráda... :) Naopak už od začátku jsme neměla ráda Clauda a věděla jsem proč... hajzl. :D Jak Alois Hannah na začátku vypíchl oko... Blééé. :D Co mě ale silně rozesmálo, byl Ciel složený v kufru. xDD Sebastian mi příjde, jako kdyby byl do Ciela zamilovaný, nemůžu si pomoct. xD Samozřejmě vím, že to dělá jen kvůli jeho duši.... :DD Oblíbených scén tu mám opravdu hodně. Nejvíc se mi ale asi líbilo, jak Alois olízl Cielovi ucho. xD Pak se mi také líbila scéna, kdy spolu Seb a Claud bojovali v jezeře či co a pak spolu uzavírali ten slib. ^^ V sedmým dílu se mi dvakrát zvedl žaludek... To, jak z Hannah vytahoval ten meč a rval jí ruku nejspíš až do žaludku... :P A pak jak Alois zvracel tu krev... ta krev mi nevadila, ale ten hnusnej dávivej zvuk. xD Zvrat v deváté epizodě mě naprosto překvapil. Čekala jsem spoustu věcí, ale tohle ne... :D A nakonec... nejhůře z toho všeho vyšel Sebík. xD Chudák... normálně mi je ho líto.... :D

95%

Online:
Ciel in Wonderland Part 1 (OVA, AJ Titulky)