Kuroshitsuji (Recenze)

30. srpna 2012 v 14:14 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Kuroshitsuji (12+)
Žánr: Comedy, Démoni, Historical, Supernatural, Bishounen, Detektivní
Počet epizod: 24 + 1 OVA
Rok: 2008-2009
Hlavní postavy: Ciel Phantomhive, Sebastian Michaelis, Grell Sutcliff, Elizabeth Middleford, Finnian, Maylene, Bardroy, Tanaka, Hrobař, Pluto, Ash Landers, Soma Asman Kadar, Agni
Ciel Phantomhive doslova uzavřel smlouvu se služebníkem pekla. Právě díky této smlouvě musí démon Sebastian Michaelis, jak ho Ciel pojmenoval, uposlechnout každého přímého rozkazu svého mladého pána Ciela. Odměnou mu bude Cielova duše poté, co mu pomůže se pomstít vrahům jeho rodičů. Sebastian mu mezitím dělá prvotřídního komorníka a zastává práci i ostatních sluhů, kteří jsou ve své činnosti velmi nemotorní. Ciel vlastní titul "Královnin hlídací pes" a udělá vše, co mu královna přikáže. Hraje nebezpečnou hru a né všechny jeho figurky plní jeho rozkazy.

Začnu s videem, který jsem přidala k téhle recenzi. Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších scén (Snad nemusím vysvětlovat proč). :D Už u ní začínáte valit oči a najednou zjistíte, že mu utahuje korzet. :D A upřímně, existuje vůbec někdo, kdo by si neoblíbil Sebastiana? ^^ Pokud ano, já mezi ně nepatřím. xD Zhruba kolem poloviny série udělali pro mě nepochopitelnou věc - změnili ending. Mě osobně se více líbil ten první. :P A aby toho nebylo málo, chvíli na to změnili i opening a mě tak postavili před dilema, který z nich se mi líbí více. :D Musím přiznat, že mě často při tomhle anime naskakovala husí kůže... třeba při zpívání My Fair Lady. Kromě toho jsem si pomalu kousala nehty nervama, jak to bude dál, především při posledních třech nebo čtyřech dílech... Pochybuju, že by se nenašel nikdo, koho by poslední díl této série nevystresoval. :D Mezi další mé oblíbené postavy patří smrtka Grell Sutcliff, protože je to prostě blázen. xD

91%

Online:
shirai.cz (Nutnost registrace)