Monochrome Factor (Recenze)

30. srpna 2012 v 13:44 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Monochrome Factor (12+)
Žánr: Action, Fantasy, Comedy, Shounen-ai, Superpower, Supernatural
Počet epizod: 24
Rok: 2008
Hlavní postavy: Nikaido Akira, Shirogane, Asamura Kengo, Suzuno Aya, Kujou Haruka, Kou, Wagatsuma Shuichi, Homurabi, Ruru
Akira je znuděný student, který se se fláka na střeše školy, místo aby seděl ve třídě na hodině. Jednou se setká se zvláštník bělovlasým mužem, který se představí jako Shirogane a vysvětlí mu, že ve skutečnosti není člověk, ale Shin - lidský stín. Řekne mu, že se ještě setkají, že je to jejich osud. A taky že jo. Akiru, Kengo a Aya jsou napadeni kokuchi a zachrání je právě Shirogane. Jenže Akiru vtáhne temnota a připraví ho o jeho dopplegangera, bez něhož nepřežije. Shirogane z něj tedy udělá taky shina, ale aby Akiru mohli ostatní vidět, stane se jeho prozatimním stínem. Společně od této chvíle bojují proti kokuchi a snaží se zabránit rozšiřování temnoty. V tomto boji se k nim přidají také Kengo, Aya, Haruka, Wagatsuma a Kou. Kdo ale stojí za útoky kokuchi a proč vždy posednou někoho z jejich okolí?

:D Přijde mi poetické začínat vychechtaným smajlíkem. xD Co mě na tomhle anime zaujalo hned na začátku, byla pohodovost Akiry. Nejen, že si z ničeho nedělá těžkou hlavu a nic ho nebaví, ale ani pro někoho jen tak něco neudělá. Scéna, jak z nejhorší noční můry, kdy se pod Akirou pevný chodník změní v rozteklou břečku a on se následně začne topit a přijde o svůj stín nemá chybu. V celém anime se naši dva hlavní hrdinové políbí jen dvakrát. Hned v první epizodě, kdy Shirogane udělá z Akiry Shina a poté v poslední 24.epizodě, kdy mu Akira pro změnu tuto sílu vrací, aby zachránil jeho život a on ji už nepotřebuje, protože... Ne to bych vám prozradila moc... xDDD Doufám, že se všichni schodneme na tom, že Akira je prostě hezčí s černýma vlasama a červenýma očima. :D Často jsem při tomhle anime dostávala záchvaty smíchu a musela jsem to stopnout a vychechtat se. xD Například ve 3.díle, scénu se solí Akira/Shirogane jsem vydýchavala ještě dlouho. xD Nebo Shirogane: "Na kolik vypadám?" Akira: "42". Ze začátku jsou ty díly na jedno brdo, ale hlavní zápletka přijde až ke konci, takže si na to rozhodně počkejte a nevzdávejte to. xDD Jinak video v tomhle článku je mé tvorby. ;-)

81%

Ke stažení s SK titulky:
MF (01).........................MF (02)