School Days (Recenze)

29. srpna 2012 v 20:48 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: School Days (15+)
Žánr: School life, Drama, Tragedy, Romance, Harem, Echci, Psychological
Počet epizod: 12 + 1 OVA
Rok: 2007 (OVA 2008)
Hlavní postavy: Itou Makoto, Katsura Kotonoha, Saionji Sekai, Kiyoura Setsuna, Kato Otome, Sawanaga Taisuke, Kuroda Hikari
Makoto nastoupí na novou školu, do které jezdí každé ráno vlakem. Právě ve vlaku spatří Kotonohu a zakouká se do ní. Jeho spolužačka Sekai, se kterou i sedí, to zjistí a pomáhá mu Kotonohu získat. Nakonec Makoto s Kotonohou začnou chodit, ale on má problém s tím, že neví, jak by se měl s ní chovat. Sekai mu tedy dává "lekce" při kterých se do ní Makoto zamiluje. Postupňě zjistí, že už nemiluje Kotonohu, ale bojí se jí to říct. Nejlepší kamarádka Sekai, která se jmenuje Setsuna, zařizuje, že se Makoto s Kotonohou nemohou setkávat. Tvrdí, že to dĕlá pro Sekai, aby byla šťastná. Problém je, že kromě Kotonohy a Sekai Makotu milují také Setsuna a jeho dřívější spolužačka Otome. Do Kotonohy je prozměnu zamilovaný Taisuke (kamarád Makota), ale ona stále miluje Makotu. Odmítá se ho vzdát a odmítá si přiznat jejich "rozchod". To jí ovšem nevěří skupinka holek od ní ze třídy, které jí neustále šikanují. Pro kterou dívku se nakonec Makoto rozhodne? A bude jí věrný? Nebo na scénu přibudou ještě některé dívky? A jak se jednotlivé dívky vypořádají se svými sokyněmi?

Ze začátku mě tohle anime skutečně zaujalo. Kluk, který se zamiluje do dívky, která je ovšem ostýchavá a jejich společná kamarádka se je snaží dát dohromady. Jenže od kamarádky jsme moc dobře věděla, do čeho se to pouštím (mám teď na mysli krvavou scénu v posledním díle). Po pár epizodách mi začalo lézt děsně na nervy chování některých postav. Především pak malé dívčinu s červenou mašlí ve vlasech - Setsuny. Opravdu jsem pomalu ani nestihla postřehnout, kdy se z chlapce, který pořádně ani neví, jak se bavit s holkou stal takový (omlouvám se) k*revník. Bez legrace se tam vyspí téměř s každou, která s ním jen prohodí slovo. Kresba se mi zpočátku moc nelíbila, ale nakonec jsem si na ní zvykla. Rozhodně nedoporučuju sledovat, pokud máte nervy, jak se říká, v kýbli. :D

66%

Online (SK Titulky):
SD (01)....................SD (02)