.

Říjen 2012

Stamps album =^.^=

31. října 2012 v 16:53 | Mitsuki-chan & Nio-chan |  Blog
Podařilo se mi vytvořit si tak trošku úchylku na stampky... A jelikož se mi nelíbí, když jich je v menu hodně, tak jsem se rozhodla pro "album známek". Nějaký stampky v menu ovšem nechám, ale zbytek bude tady. ^^

Gosick (Recenze)

29. října 2012 v 18:17 | Nio-chan |  Anime recenze

Název:
Gosick
Žánr: Mystery, Historický, Drama, Detektivka, Romance
Počet epizod: 24
Rok: 2011
Hlavní postavy: Victorique de Blois, Kujou Kazuya, Grevil de Blois, Cordelia Gallo, Brian Roscoe,
Píše sa rok 1924 a děj nás zavede do malé vymyšlené Evropské krajiny Sauville, která sa nachází v blízkosti Alp. Příběh je zaměřen na chlapca jménem Kazuya Kujo. Jako výměnný student přichází z Japonska do Saint Marguerite Academy, kde to žije městskými legendami a hororovými příběhy. Střetává Victorique, krásné a bystré děvče, které však nikdy nechodí na vyučování a čas radšeji tráví čtením kníh v knihovně. Victorique díky své mistrovské logice řeší místní záhady, s kterými si nikdo jiný neví rady.

「LimS™」→ PAYPHONE ☎ [GrayLu]

28. října 2012 v 19:58 | Nio-chan |  AMV
Sice jsme Fairy Tail neviděla ale znám postavy z toho anime a tohle amw se mi neskutečně líbí x33
P.S: Nelekejte se toho náhledu xD

Kowarekake no Orgel (Recenze)

28. října 2012 v 14:00 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Kowarekake no Orgel
Žánr: Androids, Tragedy
Počet epizod: 1 OVA + 1 Special
Rok: 2009
Hlavní postavy: Flower, Keiichiro Kawada, Shunpei
Keiichiro za deště nalezne opuštěnou robotickou dívku, ale brzy zjišťuje, že je již nefunkční a navíc se již ani tento model nevyrábí, tudíž nejdou sehnat náhradní díly. Je mu doporučeno, aby ji vzal na recyklaci. Jaké je pro něj překvapení, když se robotka probere a začne mu vařit snídani. Rozhodne se ji pojmenovat Flower a postupně ji všemu učí. Ale protože je to starší model, má problémy s pamětí a všechno hned zapomíná. Proto jí koupí deník, do kterého si má psát své zážitky.

Uta no Prince-sama 2.série!!!!!

28. října 2012 v 11:27 | Mitsuki-chan |  News

Ano, je to tak. Na oficiálních stránkách anime Uta no Prince-sama: Maji love 1000% jsem se dočetla, že se již chystá 2.řada! Bohužel si na ní ale ještě počkáme, jelikož bude uvedena až v dubnu 2013. :-( Mno ale, kdo si počká, ten se dočká. :-) Osobně se již na ní neskutečně těším, hlavně na mého oblibence - Syo-chana. ^^ Dnešek mi nemohlo nic lépe zvednout náladu, než tohle zjištění. :-) A co vy? Viděli jste tohle anime? Těšíte se na další sérii? :-)

B Gata H Kei (Recenze)

28. října 2012 v 11:07 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: B Gata H Kei (15+)
Žánr: Ecchi, Comedy, Romance, School Life
Počet epizod: 12
Rok: 2010
Hlavní postavy: Yamada, Kosuda Takashi, Miyano Mayu, Kanejou Kyouka, Kanejou Keiichi, Takeshita Miharu, Kosuda Kazuki, Matsuo Daisuke, Yamada Chika
Yamada je 15-letá dívka, kterou trápí jediné - to že je stále panna. Jejím snem je mít sto nabíječů, jenže má problém již s tím prvním. Chce, aby její první byl ještě panic, takže se zaměří na obyčejně vypadajícího chlapce, se kterým se náhodou setkala v knihkupectví. Jejich setkání nezačalo zrovna dobře, ale naštěstí druhý den zjistí, že je to její spolužák jménem Kosuda. Její bohyně sexu jí napomáhá v získání toho, po čem tolik touží. Jenže mezi Yamadou a Kosudou vzniká plno nedorozumění a ani jeden si vlastně není ničím jistý...

Macademi Wasshoi! (Recenze)

26. října 2012 v 22:53 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Macademi Wasshoi! (15+)
Žánr: Ecchi, Comedy, Harem, Fantasy, Supernatural, Superpower, Seinen
Počet epizod: 12
Rok: 2008
Status: Doknčeno
Hlavní postavy: Hasegawa Takuto, Hasegawa Suzuho, Tanarotte, Sakuma Ataro, Eneus, Falce, Kirishima Futaba, Kirishima Hazuki, Sagami Kyouju, Miyabi, Synclavia
Takuto nenavštěvuje pouze lidskou školu, ale také magickou školu spolu se svou sestřenicí Suzuho, která je upírkou, která vysává z ostatních magickou sílu, pokud si sundá stuhu. Takutu právě čekají vyvolávací zkoušky na téhle škole a omylem se mu podaří vyvolat bláznivou holku, které dá jméno Tanarotte, a která se od něj odmítá hnout na krok. Tanarotte se tak stane největší rivalkou již zmiňované Suzuho a Takuto se tak bude dostávat do spousty problémů a trapných momentů.

Kresby Mitsuki-chan #02

26. října 2012 v 9:59 | Mitsuki-chan |  Fanart
Včera jsem se trochu nudila, tak jsem se rozhodla něco nakreslit... Pozná někdo kdo to je? :D

[LYS][F.I.N.G.E.R.S] WARNING 18+ (BoyXboy)

25. října 2012 v 11:09 | Mitsuki-chan |  BL AMV
Pěkné video, co? *w* Muhehehe :D

Togainu no Chi (Recenze)

24. října 2012 v 16:35 | Mitsuki-chan |  Anime recenze
Název: Togainu no Chi (15+)
Žánr: Násilí, Bishounen, Shounen-ai
Počet epizod: 12
Rok: 2010
Hlavní postavy: Akira, Keisuke, Rin, Gunji, Kiriwar, Shiki, Nano, Arbitro, Motomi
Akira je obviněn z vraždy, kterou ovšem nespáchal. Je odsouzen na doživotí v nepříliš příjemném prostředí věznice. Chvíli po vzetí do vazby ho ovšem navštíví neznámá žena a nabídne mu, že ho dostane z vězení, pokud se přihlásí do Igry, což je hra na život a na smrt, a vyhraje. On přijímá a vydává se do Toshimy, kde se Igra pořádá. Následuje ho ovšem jeho nejlepší přítel Keisuke, pro kterého je ovšem prostředí Toshimy velmi nebezpečné místo. Brzy se spřátelí s chlapcem jménem Rin, který se Igry také účastní, a zasvětí je do zdejšího životního stylu.